לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נועז, בוטה, מריח סקס



כינוי:  מוזה2018





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2018

וכך זה נגמר, כמה מפתיע בגלל כסף


ואז זה נגמר

כמה מפתיע - בגלל כסף

היא רצתה ערבות על דירה שראתה

ואני אמרתי לה שערבות זה דבר שמשפחה חותמים, גם אם אנחנו חברים טובים, גם אם אנחנו BFF

היא כעסה

נעלבה

החליטה שאני לא סומך עליה

אני אפס

סנוב

מתנשא

עשור של חברות

לפח

 

וכך זה נגמר

כמה מפתיע

בגלל כסף

 

ואפילו לא שכבנו פעם אחת

 

נכתב על ידי מוזה2018 , 3/4/2018 19:58  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חתיכת יום פרודוקטיבי


עלק יצאתי לחופש

 

קמתי ב-08:30

מדיטציה

ארגונים

מקלחת

הופס לרופא שיניים

טיפול שורש, חלק ראשון

מאוד מקווה שהוא יסיים עם זה בכמה שפחות חלקים

התשלום במילא פיקס, אז מצידי שיתפור הכל ביום

נדהמתי כמה הטכנולוגיה התקדמה

האמת שפעם אחרונה שהייתי אצל רופא בטיפול ולא בדיקה שגרתית הייתה אי שם לפני 20 שנה

ובהחלט השתנה מאז

אפילו כאב ממש קצת

מצד שני חצי פרצוף היה מורדם

ולא ידעתי שמה שיעיר אותו יהיה... לאכול!

כי כדוריות הדם אמורות לפנות את חומר ההרדמה

בקיצור

הרגשתי כמו זקן כזה שאין לו שיניים בחצי פה

ואז התקשתי לאסיסטנטית לבכות שחצי הפה שלי לא התעורר

והיא הכריחה אותי לאכול

אבל לא הצלחתי

אשכרה לא הצלחתי לאכול

אז שתיתי דברים עם אוכל

כדי שמחזור הדם יחזור לעניינים

ובום

תוך שנייה הפה חזר

ואפילו לא כאב (טפו, טפו, טפו!!!)

 

מרופא השיניים וניסיונות האוכל טסתי לשיעור פרטי

היה קצר

אבל הכניס לי קצת כסף

 

משם

לחבר

או יותר נכון לחתולה של חבר

הוא בחו"ל ואני צריך לדאוג לשיט שלה (ליטרלי)

אצל החתולה עשיתי מדיטציה

הופתעתי שהיא לא קפצה עליי בהתלהבות

סתם, נעלתי את עצמי במרפסת

הופתעתי שהיא לא קפצה על זכוכית הדלת בהתלהבות

 

 

ומשם לאחי

הביא לי דברים, צריך להיות נחמד

 

משם לשיעור ערב על מדיטציה

ואז חזרה הביתה לאכול

הפעם כמו בנאדם

 

והנה אני פה

עלק יצאתי לחופש

נכתב על ידי מוזה2018 , 2/4/2018 22:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוזה2018 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוזה2018 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)